MISS YOU CAPITAL A .

assalamualaikum .
hari ini ak nak cita pasai seorang budak yang aku sayang gila . hewhew .
aku kawan dgn dia 4 tahun kot . mana tak sayang . 4 tahun pstuh putus mcm tuh jaa . mmg sedih .
tp putus bukan kehendak sndri . tp kehendak parents . so , aku let go lah . dah parent dia tak suka . aku tak dak ciri - ciri yang family dia nak . dia tak pa ar ada ciri - ciri pmpuan yang mak aku dgn ayah aku nak n aku nak .
untung lah . wlupon kami dah tak cntact aku punya sayang kat dia tak pnh nak pupus laa . susah oo . sayang dia gila woi .

cerita nih credit to ---> alia husna binti abu bakar . tp tak pa lah . aku hanya mmpu berdoa agar aku dipertemuka insan seperti dia . aminn .
kita merancang ALLAH menentukan .

inilah orang nya comel kan . hehe .
dah laa . we're stil friend .
kbai .assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment